Skip to content
Home » Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Splošni pogoji spletne strani STEKLIUM.SI so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Podatki o podjetju

PRODUKTIV, PETER GODLER S.P.

BUČERCA 3A

8270 KRŠKO

ID ZA DDV: SI33260982

S spletno stranjo in trgovino STEKLUM.SI upravlja podjetje PRODUKTIV, Peter Godler s.p. (v nadaljevanju ponudnik), ki je ponudnik, skrbnik in lastnik spletne trgovine. Ponudnik se ne zavezuje za pravilnost in popolnost podatkov na straneh spletne trgovine, niti se ne zavezuje za pravilnost in popolnost tekstovnega, slikovnega in zvočnega materiala..

Vsebina Splošnih pogojev se nanaša na pogoje uporabe vsebin in storitev na spletnih straneh STEKLIUM.SI. Splošni pogoji so veljavni na vseh straneh in podstraneh spletne strani STEKLIUM.SI. V primeru, da se s splošnimi pogoji ne strinjate, vas prosimo, da nakupa preko naše spletne strani ne opravite. Z vsakim nakupom, opravljenim preko naše spletne strani, se šteje, da ste seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in, da se z njimi v celoti strinjate. Pogoji so redno ažurirani in dostopni vsakomur.

Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki, se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

Pridržujemo si pravico do spremembe ali preklica katerekoli spletne storitve, predstavljene na teh spletnih straneh, kakor tudi, da preprečimo uporabo storitve katerikoli stranki. Vsa dopolnila splošnih pogojev poslovanja bodo izvršena v pisni obliki. V primeru obvestila o pomanjkljivosti vsebin na spletni strani STEKLIUM.SI, bomo le-te odpravili v najkrajšem možnem času.

Cene
Vse cene na spletni strani STEKLIUM.SI so navedene v evrih in vključujejo DDV. Cene veljajo do trenutka dobave izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen. Pravico do nakupa izdelkov ima vsak obiskovalec spletne strani, saj za izvršitev nakupa ni potrebna nikakršna registracija. Pogodba na daljavo med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme elektronsko sporočilo z opisom naročila, ki ga je izvedel na spletni strani. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji določeni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa in odstop od pogodbe
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, kjer je opisano njegovo naročilo.

V skladu s 1. odstavkom 43.č člena ZVPot ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe začne teči naslednji dan po prejemu blaga. Ponudnik omogoča kupcu podaljšanje prej omenjenega roka na 30 dni, saj nudi 30-dnevno možnost vračila izdelka.

V skladu s 6. odstavkom 43.č člena ZVPot, je edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga. Kupec mora izdelek vrniti najkasneje v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega izdelka. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče, prav tako bo ponudnik zavrnil vse vrnjene pakete z odkupnino.

Stvarna napaka
Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Vračilo zaradi stvarne napake se lahko uveljavlja, v kolikor se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Kupec ima časa dva meseca od odkritja napake, da o le-tej obvesti prodajalca in zahteva uveljavljanje stvarne napake. Kupec lahko ponudnika obvesti o stvarni napaki na elektronski naslov info@steklium.si.

Načini plačila in dostave
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • plačilo po povzetju

Strošek dostave znaša 3 EUR. Za nakup nad 40 EUR je dostava brezplačna. Ponudnik nudi pošiljanje s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije d.o.o. Ponudnik sam izbere ponudnika za pošiljanje glede na težo pošiljke. Kadar kupec izbere plačilo po povzetju in je paket poslan s Pošto Slovenije d.o.o., kupec plača provizijo za plačilo UPN naloga dostavljalcu v višini 1,05 EUR.

Dostop do sklenjenih pogodb
Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Ponudnik lahko kadarkoli kupcu posreduje sklenjeno pogodbo, če kupec poda zahtevo na elektronski naslov info@steklium.si ali telefonsko številko 041 961 733, ali se oglasi na sedežu ponudnika na Bučerca 3a, 8270 Krško. Prav tako ima kupec nadzor nad zgodovino naročil, če ob nakupu opravi registracijo, ki pa je neobvezna.

Varnost osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in administracijske storitve. V primeru dodatne kupčeve privolitve ob naročilu izdelka, bo ponudnik uporabil kupčev e-poštni naslov za pošiljanje elektronskih sporočil o ponudbi spletne strani steklium.si. Podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam in bodo v celoti v lasti podjetja PRODUKTIV, Peter Godler s.p..

Varstvo potrošnika in odgovornost
Uporaba spletne strani in trgovine steklium.si je izključno na lastno odgovornost uporabnika. Ponudnik ne jamči za pravilno in nemoteno delovanje spletnih vsebin ali njihovih posameznih sklopov. Enako ne jamči, da spletne strani, strežniki ali elektronska sporočila ne vsebujejo virusov ali drugih škodljivih elementov. Ponudnik v tem smislu ne more prevzeti odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala ob ali zaradi uporabe spletne strani in trgovine.

Dostopnost spletne strani
Spletna trgovina je praviloma odprta 24 ur na dan in vse dni v letu. Ponudnik si pridržuje pravico do krajših prekinitev dostopa do spletne strani in trgovine, zaradi različnih tehničnih ali drugačnih razlogov.

Podpora strankam
V primeru, da potrebujete dodatna pojasnila ali informacije, smo vam na razpolago na elektronskem naslovu info@steklium.si ali na telefonski številki 041 961 733.